ADAPTACJA PRZEDSZKOLAKA - informacje dla rodziców na gazetkę


Garść gotowych informacji do powieszenia na gazetce informacyjnej na pierwsze tygodnie/miesiące roku przedszkolnego.

Taką listę otrzymają rodzice z mojego przedszkola, oczywiście pewne placówki podchodzą do tego różnie, tak więc lista jest poglądowa :)

W tym roku na gazetce ,,adaptacyjnej" zamieszczam ,,Niezbędnik Super Przedszkolaka", ponieważ najczęściej to wielkoformatowe rzeczy bardziej trafiają do odbiorcy. 












Wersja z ikonkami:


PDF: bez ikon tutaj.
PDF: z ikonami tutaj.

Niezbędny dla mnie jest także plakat o pozostawianiu chorych dzieci w domu, nie zawsze skutkuje, jak każdy nauczyciel dobrze wie, ale próbować warto :)

Warto także zaopatrzyć się w zestaw ulotek i plakatów z Bliżej Przedszkola: o tutaj.

Jakiś czas temu stworzyłam także list przedszkolaka do rodzica:


Warto dorzucić także świetnie opracowaną tabelkę z bloga Pani Monia



Komentarze

  1. Świetny blog! Pomoce z wpisu bardzo mi się przydadzą :) A czy mogłaby Pani udostępnić edytowalną wersję? Lub chociaż jedno słoneczko do samodzielnego uzupełnienia? Bo nie wszystkie treści pasują do mojej grupy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Posłałem moje pociechy do Pomarańczowej Ciuchci https://pomaranczowa-ciuchcia.pl/ i jak na razie mogą ocenić przedszkole w samych pozytywach! Najważniejsze, że dzieciaki nie marudzą i z uśmiechem czekają na kolejny dzień zabaw i zajęć! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz