ZABAWY Z LITERAMI - litera ,,O"


Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować pomysł na wpisy dotyczące kolejnych literek, czas pokaże, ale zacznijmy oczywiście od litery ,,O" :)

1. Powitanie
,,Wybraliśmy się na planetę, na której język jest bardzo podobny do naszego, jednak każde imię zaczyna się na O. Przywitajmy się teraz dodając ,,o" na początku swojego imienia.
,,Cześć, jestem OKarolina".

2.  Plansza z literą ,,O"

3. Literkowy domek











4.  Zakreślanka


5. Zakoloruj odpowiednie pole a potem pokoloruj okulary

6. Wyszukiwanka








7. Prace plastyczne


PDF: https://drive.google.com/open?id=1a1DR8Lmo9yKt3yvD7eHOpxr73GwpQJtM


Jakie macie inne sprawdzone pomysły na zabawy z literą ,,O"?




Komentarze

  1. Rewelacyjny!! Skorzystam na pewno. I proszę i więcej😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauka przez zabawę to zawsze dobry pomysł;) Super sprawa. Jak stoicie rodzice z prezentami dla najbliższych? Ja zamówiłem jeździk dla dziewczynki przez neta.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz